Στο +10% η επισκεψιμότητα στην φετινή «Freskon»


Αύξηση σε ποσοστό 10% σημείωσε η επισκεψιμότητα στην τρίτη διοργάνωση του Διεθνούς Εμπορικού Γεγονότος Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «Freskon», καθώς τις πύλες της διοργάνωσης πέρασαν περίπου 4.000 άτομα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση της διοργανώτριας ΔΕΘ-Helexpo, η φετινή Freskon, που πραγματοποιήθηκε στις 27-29 Απριλίου, «απέδειξε πως χρόνο με τον χρόνο έρχεται πιο κοντά στον αρχικό της στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη των εξαγωγών, την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και την ανάδειξη του ελληνικού φρούτου». 

Στη φετινή Freskon, που αναπτύχθηκε σε 12.500 τ.μ., ήταν έντονο το διεθνές στοιχείο τόσο σε επίπεδο εκθετών, όσο και εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, συμμετείχαν 191 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) από την Αργεντινή, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Κύπρο, το Ιράκ, την Αλβανία, την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά. 

Επίσης, στο πλαίσιο της Freskon, υλοποιήθηκε πρόγραμμα hosted buyers (προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών) με τη συμμετοχή 120 επιχειρήσεων από 28 χώρες, που πραγματοποίησαν πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού με εκπροσώπους ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών. Την έκθεση επισκέφθηκαν και ομαδικές αποστολές εμπορικών επισκεπτών από την πΓΔΜ, τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία.

Στο πλαίσιο της Freskon πραγματοποιήθηκε και φέτος η FreshCon Market, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα», και έφερε σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου. Σημαντική ήταν και η προσέλευση, κυρίως παραγωγών, στο Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου, όπου κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές ανέλυσαν το σήμερα και το αύριο του ακτινιδίου, ενός φρούτου ιδιαίτερα σημαντικού για τη χώρα μας. 

Ετικέτες